wtorek, 3 listopada 2015

Wielki powrót? A może wielki koniec?

Prawie 4 miesiące...
Czas zbyt szybko leci...
To właśnie prawie 4 miesiące temu pojawiła się ostatnia notka i....na blogu ślad po mnie zaginął...
Ciągle praca i praca...mało wolnego czasu, brak chęci do pisania. 
Może w końcu pora wrócić i nadrobić stracony czas? A może lepiej całkiem z tym skończyć i zapomnieć? Chyba jednak nie tak łatwo zapomnieć...
Zaszło tutaj trochę zmian. Inna nazwa, inna tematyka, inny wygląd...Inny, nowy początek :)

Tak jak widać po tytule, zmieniam tematykę swojego marnego bloga. Nie będą to suche recenzje bo jednak to zbyt nudne jak dla mnie...
Pokaże Wam trochę mojego życia. Może i nudnego, ale każdy ma to na co sobie zapracował. A ja jednak nie narzekam :)

W głębi serduszka liczę na to, że przybędzie Was więcej :) 

Jestem w trakcie poszukiwania kogoś, kto pomoże mi urozmaicić tego bloga o gadżety i inne pierdułki :)
Mi jakoś z tym nie idzie, nie wiem czy jestem jakaś ograniczona...

Spodziewajcie się wielkich zmian :)


Buziam, Ewkoow :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz