piątek, 10 lipca 2015

Krem do rąk i paznokci

W końcu wróciłam :) Obiecałam sobie, że notki będą się pojawiały co 2 dni no ale chcieć nie zawsze oznacza móc :) Ta recenzja będzie w troszkę innej formie niż dwie poprzednie ;)


Dzisiaj trochę o kremie do rąk oraz paznokci, który na prawdę przypadł mi do gustu i zauważyłam znaczną poprawę kondycji skóry i paznokci po codziennym używaniu go przez ok. 2 miesiące :)

Glicerynowy krem do rąk i paznokci o zapachu jaśminu z witaminą E  AVON

"Bogata formuła, która łatwo się wchłania, pomaga odbudować poziom nawilżenia skóry i sprawia, że paznokcie wyglądają zdrowo i błyszczą"

Krem do kupienia w AVON ok. 7 zł/za 100 ml (cena różna w zależności od katalogu), ważny 12 miesięcy od dnia otwarcia

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny opakowania, to jest bardzo solidne więc jest pewność, że krem sam się nie otworzy w torebce i nie zabrudzi wszystkiego dookoła. Opakowanie jest miękkie, dzięki czemu łatwo wydobyć z niego resztki produktu bez konieczności rozcinania opakowania :)

Krem ma zapach jaśminowy, bardzo przyjemny, nie duszący, lekki, wiosenny/letni. Zapach długo utrzymuje się na skórze dłoni.

Produkt jest bardzo zwięzły, nie rozlewa się na dłoniach, ale bardzo lekko się go rozsmarowuje. Wchłania się nie za szybko, dzięki czemu możemy go dokładnie rozsmarować po dłoniach, ale też nie wchłania się za wolno :) Tak akurat :)

Różnicę na skórze widać już po pierwszym użyciu. Jest miękka i odżywiona. Niestety nie mogę powiedzieć czy koi wysuszone zimą dłonie :/ Aby uzyskać efekt długotrwałego nawilżenia i odżywienia niestety jedno użycie nie wystarczy ;) Ja efekty zauważyłam dopiero po ok 2 miesiącach stosowania kremu. Na paznokcie krem również nie zadziała od razu

Produkt jest bardzo wydajny. Po ok 2 miesiącach codziennego używania zostało mi ok 1/4 pojemności opakowania :)

Wielki plus za to, że produkt jest hipoalergiczny
Wielki MINUS - produkt zawiera alkohol w składzie :/

Jest to jeden z lepszych kremów do rąk jakie miałam :) Zapach się nie nudzi, jest bardzo świeży :)

Polecam go wszystkim, nie tylko osobom z problemem suchych dłoni :)



Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Jako posiadaczka suchych rąk, szczególnie zimą, kremy z Avonu nigdy nie spełniały moich oczekiwań. Tego jeszcze nie miałam, ale jestem trochę uprzedzona.
    Widzę, że dopiero zaczynasz przygodę z blogiem. Ja również, zapraszam www.essenceofcharm.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń