niedziela, 5 lipca 2015

Podkład...idealny?

Czy jest coś takiego jak idealny podkład na lato? Lekki, nie zatykający porów? Oczywiście, że tak!
Ja po długich poszukiwaniach znalazłam swój letni ideał, który nie wywoła na mojej buzi "lasu nieprzyjaciół" a jednocześnie nie będzie spływał w słońcu :)
Zapewne wiele z Was zna podkład Rimmel Match Perfection :)
Mój odcień to 101 classic ivory
Jest zdecydowanie moim ulubieńcem :)

"Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień."

Plusy:

+ładnie wtapia się w kolor skóry
+jest bardzo lekki, idealny na lato
+zaskakująco trwały (u mnie ok 6-8 godzin)
+zawiera SPF 18
+szeroka gama kolorystyczna, każdy znajdzie coś dla siebie
+wygodna pompka dozująca podkład
+delikatnie rozświetla cerę, nadaje jej blasku i odświeżenia
+nie podkreśla suchych skórek
+nie przesusza twarzy
+nie pozostawia lepkiej, nieprzyjemnej warstwy
+w miarę niska cena: ok. 38 zł/30 ml

Minusy:

-jest dla mnie troszkę za rzadki
-bardzo lekkie krycie, więc jeśli mamy kłopoty ze skórą niestety się nie sprawdzi


Na pewno będzie to podkład idealny dla osób ze skórą normalną :)

Przy suchej skórze podkład może podkreślać skórki, zaś przy tłustej szybko świeci się na twarzy
Dostępny jest w 6 odcieniach w tonacjach różowych oraz pomarańczowych
Myślę, że każda z nas znajdzie coś dla siebie :)


Buziaczki :*



1 komentarz:

  1. u mnie się nie sprawdził kompletnie, miałam potem przez tydzień problem z wypryskami :(

    OdpowiedzUsuń