środa, 15 marca 2017

Kolejny powrót i zmiany

Znowu wracam...
Właśnie. Znowu
Może kiedyś wreszcie skończą się te ucieczki i powroty...
Oby to nastąpiło teraz


Od ostatniego wpisu minął ponad rok.
Rok ciężkiej pracy, rozczarowań, nadziei, kłótni i zgód
Rok, w którym wiele się wydarzyło ale zacznijmy od początku

Czemu przerwałam pracę na blogu?
Zwyczajny brak czasu. Praca, którą wtedy wykonywałam była ciężka psychicznie i nie miałam siły nawet w wolne dni na pisanie i rozmyślanie. Przytłoczyła mnie rutyna, którą sobie wypracowałam-pobudka, praca, obowiązki domowe, sen. W dni wolne wyglądało to dość podobnie ale zamiast pracy widywałam się ze swoją drugą połówką.

Co się zmieniło?
Porzuciłam pracę. Odpoczywam. Szukam motywacji do dalszej pracy ale na pewno nie na takim samym stanowisku. Szukam też motywacji do prowadzenia bloga :)
Przeprowadzka również mocno zmieniła moje życie- był to jeden ze skutków porzucenia pracy. Teraz mieszkam ze swoim mężczyzną więc mam więcej czasu na działalność w social media


Jak na razie mam kilka pomysłów na kolejne posty ale mam OGROMNĄ PROŚBĘ :)

Dajcie znać o czym chcielibyście czytać (oczywiście w tematyce kosmetycznej)
Może jakieś tagi, challenge?

Każdy pomysł zostanie rozważony :)



Miłego wieczoru wszystkim :*






Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz