wtorek, 15 grudnia 2015

20 faktów o mnie :)

W końcu zebrałam się w sobie, aby zrobić tag 20 faktów o mnie :)
Mam nadzieję, że będzie się wam dobrze czytać 



1. Jestem z rocznika 95. Mam 19 lat, w tym roku skończyłam szkołę
2. Uwielbiam zwierzęta a w szczególności koty
3. Jestem wredną osóbką
4. Jestem jedynaczką więc swoją najbliższą przyjaciółkę traktuję jak siostrę ;)
5. Od lipca pracuję i jestem z tego dumna. Bardzo podoba mi się moja praca i ludzie z którymi pracuję
6. Lubię się malować. Makijaż to coś w czym czuję się świetnie. Kosmetyki mogę kupować na okrągło i zawsze je zużywam :)
7. Godzinami przesiaduję na internecie. Jest to moje uzależnienie
8. Jestem też uzależniona od telefonu...no bo przecież jest w nim internet :D
9. Uważam, że mam najlepszych przyjaciół na świecie. Staram otaczać się pozytywnymi ludźmi 
10. Jestem mało towarzyska
11. Nienawidzę dużych imprez. Wolę zabawę w małym gronie np. na domówce niż w klubie z dudniącą muzyką
12. Jestem alergiczką. Uczulona jestem na wiele rzeczy ale moją najdziwniejszą alergią jest.... alergia na kiwi, które tak bardzo kocham :(
13. Skończyłam liceum o profilu ekologiczno-przyrodniczym
14. Kocham kupować sukienki mimo, że prawie w nich nie chodzę
15. Jednym z moich marzeń jest rozwinięcie tego bloga co raczej mi nie wychodzi
16. Uwielbiam świeczki. Kupuję ich masę tak samo jak wosków z Yankee Candle
17. To czego nienawidzę w ludziach to fałszywość i zakłamanie... oooo jak ja takich osób nie cierpię
18. Jestem bardzo pamiętliwa. W dobrym i złym znaczeniu. Dobrze zapamiętuje twarze i dobre uczynki jak i złe momenty
19. Czuję się znakomicie w swoim ciele! Nie chciałabym w nim nic zmienić :)
20. Jestem malutka :3 Mam 160 cm wzrostu :)



I to tyle 
Mam nadzieję, że lepiej mnie poznaliście :)

Buziam, Ewkoow :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz