czwartek, 2 lipca 2015

Początki...

Zawsze mam ten sam problem...
Jak zacząć?
Pierwsza notka zawsze jest nudna. Bo co w niej napisać? Swój życiorys?
Postanowiłam opowiedzieć trochę o sobie :)

Jestem Ewa, mam 19 lat.
Bloguję już około rok :) Swoją przygodę z blogowaniem i recenzjami zaczęłam na photoblogu.
Niestety to co tam stworzyłam nie spełniło moich oczekiwań. Nie byłam z tego dumna. Wchodząc tam i dodając jakąś notkę czułam się jakbym była pod jakimś przymusem. Chciałam prowadzić bloga, z którego będę czerpała maksimum przyjemności, i na którego będę chciała wchodzić i z przyjemnością pisać :)

Nie chcę aby ten blog trzymał się tylko recenzji. Wbrew pozorom trudno jest co chwila wrzucać jakąś recenzję ;)
Nie narzucam sobie konkretnych tematów dla bloga. Oczywiście głównymi tematami jest makijaż i styl aczkolwiek zobaczymy jak z tym drugim będzie :)

Nie jest to mój pierwszy blog (nie licząc photobloga), już kiedyś prowadziłam bloga. Niestety skończyło się na 2 wpisach, po których straciłam całkowicie chęci do pisania :/. Tamten blog był "na odwal się" ten ma być porządnym blogiem, w którego włożę całe swoje serduszko :)

Już niebawem postaram się wstawić pierwszą notkę zgodną z ogólną tematyką bloga :)

Buziaczki :*


3 komentarze:

  1. Tak się obawiałaś pierwszego wpisu a tutaj proszę jak dobrze Ci poszło! Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga oraz będę go regularnie odwiedzał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpis jest ciekawy, po pracuj nad gadzetami dodaj pare, tu masz klika rad jak to zrobić Ewo.
    http://agnieszkamikolajczyk.blogspot.co.uk/2015/06/blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  3. początek bardzo na plus, mi tak ładnie nie poszło ;) jeśli będziesz miała ochotę to zajrzyj może znajdziesz coś ciekawego dla siebie

    OdpowiedzUsuń